Kedves Érdeklődők,

 

Először is örül a pici szívem, hogy életjelet adhatok magamról a szeretteimnek odahaza, mert őszintén szólva nehéz volt az élet, internet nélkül. (eltekintve a 10 perces mobilnetes látogatásoktól) de most, időm mint a tenger, és írok Nektek és remélem mihamarabb meg is kapjátok.

Ja, nem vagyok túl érthető….most akkor van netem vagy nincs? Nem tudom eldönteni milyen időben írjak, az a helyzet, hogy most nincs netem, de megírom előre a történteket, hogy frissek legyenek az élmények. SZÓVAL vasárnap, net nélkül, wordbe pötyög.

Apa anya meg a nagylányuk autóba szállt egy telepakolt autóval és Andrea nevezetű segítségükkel (dzsípíessz, aki azért néha belezavarodik a dolgába) a messzi Schwäbisch Gmünd irányába. Egypisis megállóval 8 óra alatt el is érték céljukat, ahol hatttalmas baustelle fogadta őket. Túrnak fúrnak mindenütt, de sikerült megtalálni a kolit, csakmert magas és van az oldalán piros csík. (ez asszem így nagyon hosszú lesz, gyorsítok picit…)

 

Hát megkaptam a szobakulcsot, és első benyomás: ott a nevem a postaládán! Tök jól esett…második benyomás: (felértem a szobához): köcsög legyek! Bazi sok légy van és utálom őket, mert zümmögnek. Inkább azért utálom őket, mert nem tudom, hogy jönnek be a csukott ablakon. Fáradt legyen, mert megmozdulni sem annyira akarnak, úgy kell kikísérni őket. Remélem, ha hidegebb lesz már nem repülnek fel a 11dik emeletre…

Köbö akkora mint augsburgi lakosztály, ámbátor korántsem olyan szép. Nekem legalábbis. Padlószőnyeg van, úgyhogy el kell felejtenem a porcicák tenyésztésétL Hosszú asztalom van. Jöhettek kettesével látogatóba, simán elfér két ember a földön…jó emberből talán 3 is, ha nem utálják egymást. (a jó emberek nem utálnak senkit)

A fürdőm közös egy csajjal (Melanie), aki még soha nem láttam, de tettem neki egy levélkét, hogy onnan majd észrevegyem mikor érzekett meg. Ilyen cseles lány vagyok….amúgy olyan a fürdő, hogy mindkét oldalról lehet ki-be zárni, szóval szándékosan vagy véletlenül…..kizárhatjuk a másikat a fürdőből…hahaha.

Elég kopár a szoba, a fal nincs leglettelve, csak beton meg mész. Érdekes, de hát mindegy, elkezdtem beotthonosítani, soksok képpel Rólatok. Egy madzagra vagytok felgémkapcsozva. Meg kattog az órám és párolog a kedvenc illóólajam. Ágytakaró, könyvek, minden ami kell. Fénykép!

 

Érkezésünkkor nem volt igazán  nyári sem tavaszi sem éppen szép őszi idő, leginkább csúnya őszi idő volt, amikor is esik az eső és nincs melege az embernek. Így hát nagy bánatunkra muszáj volt VÁSÁRLÁSSAL kezdeni a programot…vettem tuti webcam-et úgyhogy szabad társalogni majd vele, örömmel fogadom a magyar szavakat. Meg aztánfényképezőt is vettem a létező leggagyibbat, hogy pici legyen és kattingathassak, és ne kelljen 8 akkut cipelni mindenfelé, ráadásul lemerülve. Ugyebár.

 

Pénteki nap Stuttgart volt a progi, hát korán kelni nem tud a családom, ez tény, de nem baj. Délután fél 5kor lett volna a baden württembert stipendium találka, ahova odamentünk, de aztán benéztem és köszöntem szépen eljöttünk. Lehet gyáva nyúl vagyok, de nem tetszett, úgyhogy inkább városnéztünk. Mert ezen a napon jó időnk volt és bokafájásig sétáltunk a városban. Fagyiztunk is. Fénykép.

 

Szombat ismét eső, tehát vásárlás (schade), de azért körülnéztünk a gmündi belvárosban. Csudiszép ám, kicsit Sopronos, de nem úgy mint Augsburg, hanem tényleg. MERT itt sem láttm semmi szórakozási lehetőséget, ellenben macskakő a talpalatt mindenütt. Minden második üzlet gyógyszertár, vagy optika. Nem úgy van mint A-ban, hogy egy villamosvonalon megtalálsz minden jó üzletet….1 nincs villamos, 2 a busz nem visz be az üzletek elé. Mindegy a vásárlást megoldom, de tuti sokszor el fogok tévedni, mert kicsit ugyanannyira szép az összes ház. Van egykét kicsit még szebb. Meg van szobor, mint tájékozódási pont. Meg szökőkút is, de az becsapós, mert van két ugyanolyan.

 

Na und am So hazamentek anyuék könnyes búcsú után, és nekiláttam berendezkedni úgy igazából. Mindenem van, sör, ásványvíz, édesség, könyv, film. Társaság annyira nincs, de még nem is kell. Konyhában beszélgettem már sokkal, de még kicsit antiszoc vagyok, hiányzik a másik antiszoc mellőlem. De majd vegyülök, csak még hagyjanak kicsit.

Könyha amúgy tökjó, mindenféle sütésfőzéshez szükséges eszköz megtalálható! Úgyhogy boldogság, ha unalom van, sütök főzök! Viszont egyből meg kell enni, mert a hűtőm az elképesztően kicsit. Egy kis fiók igazából. Nem is mesélek róla, mert csak felidegesítem magam.

 

Ma néztem egy filmet, de nem élveztem annyira, mert rájöttem hogy már láttam (16 utca) de azért jó volt. Megettem egy táblával a kedvenc csokimból. Tudom Noémi, hogy összefolyik a nyál a szádban, hát még ha elmondom, hogy Rote Grütze is van!!!

Voltam kicsit sétálni, hogy felfedezzek valami kis futóútvonalat, igazából tök jók vannak. Kilátás az ablakomból, fénykép!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bicajt amúgy hétfőn vagy kedden kapok, de sztem még azzal is vááádemessze leszek a várostól meg úgy akármitől.

 

Holnap bekopog hozzám valami Tutorin, hogy segítsen bankszámlát nyitni, meg netet csináltatni sötöbö. Asziszik nem megy egyedül.na mindegy. Igazából még rajtam kívül egy Erasmusos sincs itt, 14-én jönnek, mint ahogy a németek többsége is. Amúgy 11 Erasmusos lesz összesen, abból mindenki csaj, egy török fiú lesz. Mindegyik kolis lesz.

 

Na látjátok milyen nagy a lelkesedés még így az elején? Úgyse lesz ez mindig így, korábbi példából okulva, de amíg én lelkes vagyok, remélem ti isJ Várom a vicces és kevésbé vicces kommenteket, aztán majd pörögnek az emailek, nem csak közösek,hanem személyesek is!

 

A magyar kártyám egyébként nem él, mert csak egy telóm van, úgyhogy aki először meglátogat, hozza ki nekem légyszi a másikat, mert biztos egy csomóan hívnak meg egy csomó smst kapok!!!hahaha.

 

Borpatikázzatok, Dunapartozzatok, Kolibulizzatok, PubFiction-ezzetek helyettem is sokatsokat, sörben próbálom tartani a mennyiséget :)

 

 

csigu

Szerző: csiguuu  2009.10.18. 21:44 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csigugmuendben.blog.hu/api/trackback/id/tr961458967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása