Mielőtt azt hinnétek, hogy ennyire hamar alábbhagyott a lelkesedésem, bebízonyítom, hogy denemáám.

Kezdem ott hogy ezelőtti hétvégén vasárnap elmentünk a macimúzeumbaaa!!! nem is múzeum, inkább kiállítás arról, hogyan készültek/készülnek a kézzel készített, nagyon híres Steiff-mackók és egy állatfajták. Aki látta a Science of sleep című filmet, annak belőle ismerős lesz egy szép kis fehér elefánt, az volt ugyanis a legeslegelső kézzel készített plüssállat, ami Steiff néni készített. mindegyis. Szóval mókás volt, Melanie-nak van kocsija ójeee....1 óra alatt ott is voltunk ...Sindy, Melanie, Kadda, és Andre. (ő a fiú, akit Sindy kinézett magának, juj lehet izgulni meg szurkolni :) 7 euro volt a jegy, demegérte mert nem annyi volt, hogy nesztek itt vannak a mackók, hanem ilyen zenés, meg mindenféle, nem tudom elmondani, de olyan mit allen Sinne. Tessék Adri, fogadd ezt a búvárzsiráfot szeretettel, tőlem, neked!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Najó, csak hogy tudjátok ki Andre, egy előnyös képet róla is beteszek. Ő amúgy "HÖK"-ös, ebből kifolyólag.....szóval ismerjük a tulajdonságokat :) de jófej és vicces is. Itt Sindy táskájával pózol.

 

 

 

 

 

 

 

 

Also ez volt az előző hétvége, aztán hétköznap órákat nézegetek, még mindig nincs teljesen véglege sórarendem, elég finnyás vagyok (meg lusta is)

Kedden volt Karaoke-buli a suliban, hát izé. Nem voltam odavissza tőle, de legalább történt valami. egy pici teremben voltunk és két pozitív oldala volt a dolognak. az egyik, hogy 10-ig egy euro volt a sör, a másik, hogy 10 után 1 euro 50 cent. Najó, volt egy harmadik is, ahogy az emberek kinéztek a sok olcsó sör után:) Én nem dalolásztam, ambátor Raia ukrán erasmustestvérem vette a bátorságot sör nélkül és és soloban kiállt a nagyközönség elé. öhhhhhhm.nem nevettem ki. megmosolyogtam. nem ér röhögni. B-J: Ozan, Alev, Raia (a dalospacsirta), Liliia, és Mercan (ő nagyon aranyos)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NA aztán most hétvége. Terveztük, hogy utazunk Stuttgartba, közösen, együtt, szeretetben és békében, mer túgy olcsóbb. DE. nemolyan egyszerű az kéremszépen. Türelmes vagyok becsszó, de nem bírtam már sokáig. Összeültünk, hogy megbezséljük, hogy legyen, dehát Liliia könyvtárazni akart (no comment), a két bécsi csaj shoppingolni meg Eiszeit kiállításra menni, én meg feldobtam az állatkert ötletet. Két Tyna és Sasha ( a két jófej cseh) mondták h nagyonjó, igenám, de ott volt még két török, akik nem tudnak németül, velem meg angolul nem igen lehet társalogni. éshát nekik mindegy, nekik minden édes mindegy, de egyedül (azaz ketten) nem mernek egy tappotat sem mert nem tudnak németül és a néemtek nem tudnak angolul (!!!!!!)már kissé feszült voltam. Dehát mert az én szívem hatalmas, mondom ám, annyi baj legyen menjünk együtt, szereteben, békében. huh. szóval a végeredmény: 2cseh+2török+én mentünk állatkertbe, többiek ideoda, aztán megbezséltük, hogy 4kor a kastélynál. DE. Előtte el kellett kísérni egy törököt a bankba, aztán a másik éhes, aztán jaj pisilni kell, jaj 10 perccel később a másiknak. Mindenhol mindenki megvárt mindenkit. Merthát szeretet és béke....Mindegy nem hisztizek, de fárasztó volt mindenkinek a kis igényeihez alkalmazkodni(pl mindenhol 3 fénykét csak róla, aztán kettőnkről, aztán hármunkról....ja!!az elefánt ott sincs a háttérben??neeembaj!), szerintem még nem nagyon voltak sehol csoporttal. Najó, igazából tökjó volt....6 euro, botanikus kert meg állatkert egyben, csudiklassz időnk volt, mosolygás, boldogság.

Nem látszik, nagyon sajnálom, de pedig igazán SZEMEZTÜNK!!....két baj volt, egyik, hogy nem göndör hajú, másik meg az a fránya üveg..

 

 

 

 

 

 

Adriiiiiiiii nézd ott a Zsirid!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

Kék békák(?????)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NA aztán állatkert után kicsit vásároltunk, összesen egy könyvet vettem,semmi mást. Aztán többiek hazamentek vonattal, én meg meglátogattam Szabó Zsófit, tófkosok talán tudják, aki most stuttgartban lakik, önkéntes egy aktív játszótéren. Nagyon tuti ahol lakik, mutatom a képet, amikor felébredtem mit láttam az ágyból.

Ez egy ló, aki beszaglászott, és répát kapott reggelire.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán jöttek még egyéb állatfajták, a legbájosabb ő volt, nevezetesen Zorro.

 

 

 

 

 

Aztán úgy volt, hogy este elmegyünk bulizni, de aztán bekajáltunk, mert Zsófi főzött carbonarat, aztán nem lett belőle smemi, mert nagyondrága lett volna. Én ittam fél pohár bort (mert a sörömet behúzta a lakótársa), Zósfi meg amaradékot. Nem voltam túl jól, meg úgy azóta sem igazán, szombaton nem ettem semmit (!) ilyen még nem volt, rosszul voltam, nem kívántam semmit. Aztán vasárnap is maradt a rosszullét, és még hétfőn sem volt tökéletes, ma kedden már elmegy. (persze mert érzem én, hogy szerdára a szemeszternyitóbulira meg kell gyógyulnom) Igazából fogalmam sincs, valami rosszat ettem biztos, az egyik cseh csaj is rosszul volt, és amit csak ketten ettünk az milka fehércsoki volt. ő négy kockát...én meghát... a maradékot.szóval lehet ezért tartott nálam tovább, amúgy akciós volt 59 cent. na mindegy.

Ma már volt 8tól egy órám (borzalom ilyen korán kelni, sötét van meg minden) de nem fogok bejárni, mert nem nekemvaló. Most bemegyek a vásorba kell vennem mappát meg egykét eztazt, aztán még este lesz egy órám 8ig, utána meg szintülés a koliban. Holnap meg váááá a nagynagynagy emlegetett buli. hát kiváncsi leszek. Sind ymegkért, hogy legyen egy órát vele a ruhatárban (gondotlam megéri az 5 euros getränkgutschein), de aztán mégsem kell, viszont mi eramusosok ingyér mehetünk legalább be...

Most hévégén lehet megyek meglátogatni Günzburgba Carment.

Egyébként már nézegettem a hazautamat, stuttgart-sopron 22500 ft hin und zurück, úgy néz ki dec 18-19én mennék, és jan 7én jönnék vissza.

Örülnék ha írnátok akár kommentet akár üzit, ki hogy tervezi a szilvesztert? Meg mi van a suliban? A sotyános órám itt stoyán nélkül is halál uncsi. jaj ez tök vicces, első órára beültem, aztán zh-t írtunk:):):)midnenki körömölt én meg ültem. persze a két ukrán csaj tudják h zh lesz és elolvastak minden, dehát nekem a művek címe sem volt ismerős. de nembaj, járhatok az órára. jupí, goethezeit, 10 odlalat elemzést kell írno valamilyen történetről. alig várom!

Ennyi voltam, jelentkezzetek!

 

Szerző: csiguuu  2009.11.03. 11:49 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csigugmuendben.blog.hu/api/trackback/id/tr631495166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a kata 2009.11.04. 21:06:37

na hát először is megviselt ez a regisztráció. regisztráltam és minden ugy tünt h rendben van aztán be akartam lépni de az istennek sem ment (isten nevét száddra hiába ne vedd vagy mi) majd miután gondoltam megnézem az emailjeimet láttam h aktiválnom kell. computerzseni kata vagyok. Na.
csodaszép az orángutánod az üveg tuloldalán! van ugyanilyenem csak az egyrészt "csak" pesti másrészt gorillás:)
aztán meg irok iwiwen, mert az mégiscsak romantikusabb de gondoltam ennek is örülsz majd. írj máskor is, szórakoztató:)

adriadri 2009.11.05. 18:30:38

óóóó milyen sokszor gondoltál rám, danke, danke:):) örömmel látom, hogy egyre gyarapodik a sörivó cimborák száma, a következő képsorozaton már egy göndör hajú egyedet és látnék melletted, bár valóban nagyon fess az új vörös barátod;)várom a következő élménybeszámolót!!!:) aztán dec. 18-19 körül talcsi!:):)

bonobong 2009.11.08. 20:18:20

csokimoki csigahuug!
fain az állatkertes cumó, zsiir lehetett. mi itt mainburgban elég ingerszegény környezetben nyomjuk, playstation3 az ingerküszöb, de intéztünk 1sárkányt, majd ha lesz szél kiprobáljuk.jah, amugy már beintéztem a karácsonyi ojjándékod;)
carmen ő az, aki nálunk avázódott? a lovak is nála voltak?
fain az ujcsávód, elég barátságosnak nézki, biztos igaz peace-man, a tekintete ezt súgja. majd hozd haza, kiváncsi vagyok anyánk miccol hozzá, jimmytől is megijedt anno:)) vigyázz magadra, én nov 25én 4napra hazamegyek, de dec 20körül énis lépek sopronba.
na csoki és mielőbb updatelj! mer msn-en ritkán vagy elkapható.
nacsoki és béke

csiguuu 2009.11.09. 09:34:30

Tesóm olvasd el mégegyszer a bejegyzést, mert összevissza kevered a szereplőket....:)csaktán nem elittad az agysejteket? (vagy én fogalmazok félreérthetően)
Katus majd várom az iwiwüzit!
Holnap teszek fel újdonságot,a hétvégi kirándulásról, Zsófi amúgy itt volt tegnap, ma reggel ment haza.
Ade

a kata 2009.11.09. 15:11:28

de hát írtam már pár napja, olvastad is elvileg:) ugyhogy nézd csak meg alaposabban!! de persze írok majd még, de most éppen rajtad a sor h a levélben feltettem halom kérdésemre válaszolj!! :) Ade:)
süti beállítások módosítása