Halihó,

kicsit lemaradtam, két hétvégével vagyok adós. Előző hétvégén spontán elkirándultunk Heilbronnba, ami egy nagyobb város a környéken. Hajókázni akartunk volna, de cska október végéig lehetett. Mindegy azért elmentünk, sétálgattunk, vásároltunk, kiállítást is néztünk, múzeumban is voltam, sőőőőt még egy templomba is bementünk. (Nem szeretek templomokat fényképezni hátizsákos-túristásmód, kicsit mindegyik hasonlít egymásra meg egy másikra, mindegy)

Törökök nem jöttek, vagyis annyira nem is szóltunk nekik, hogy jöjjenek....de végülis bonyolult votl, mert első körben úgy volt, hogy csak hárman megyünk Tynaval és Sashaval ( a két cseh csaj), de aztán rájöttünk  hogy milyen jó dolog olcsón utazni, ezért bekérdeztük még az ukránokat.

Wetterrel szerencsénk volt, esőt mondott, de aztán még napot is láttunk...úgyhogy szupi, kis lájtos városnézés. Tesséklássék íme a a technika csodája..

1. a kiscsapat jobbról: ukránok, csehek, megén

2. Ukrán topmodelljeink (csak mert iszonyat sokáig tudnak fotózkodni  minden egyes kavicsnál, pózolnak meg minden, nagyon vicces :) komolyan, még a falevelekkel is szexin lefényképezkednek)

3. Tynával majomkodunk a múzeumban

4. Kiállítás: Die zwei Weltseiten

Meg még van eg ykép ahol egy óóóóriási körtét eszek, csak még nem kaptam meg, de majd pótolom!

Még jelentlezem  nemsokára a mostani hétvégéről, Günzburgban meg Krumbachban voltam Carmennél, akinél votlam 16 évesen Austausch kiránduláson a berzsenyivel.

Ma lesz Sportler-party, most megyünk bevásárolni alkohotl meg pizzához valót, mert az les za vacsi! :)Szurkoljatok....:):):)

egyébkén:SENKI nem ismeri a bundás kenyeret, őrület!!!! én meg kétpofára tömöm, tuti híztam....na majd bis später, írjaotk légyszi!!

Ja és aki spontán  meglátogatna, jól meglepne:) itt egy kis segítség: Neissestr. 20 Znr.:1104 Schwäbisch Gmünd

tschüssie

Szerző: csiguuu  2009.11.16. 16:11 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a kata 2009.11.30. 19:59:19

most már legalább 3mal vagy adós!!