Sziasztok, az a helyzet, hogy nem keresek kifogsát, mert egészen egyszerűen iszonyat lusta vagyok. ki kell keresni a képeket, meg lekicsinyíteni, meg írni hozzá meg ilyesmi. És várom a megfelelő pillanatot, de nem jön, úgyhogy most megerőltetem magam és belevágok ismét. Na nem mintha sok időm lenne, mert akár úgy is mondhatnám, hogy baromi sok dolgom van, de iylenkor este már úgysem tudok mást csinálni a gumicukorpuszításon kívül. (már szétcsípte a számat egyébként)

öm...tudom, nem telt el annyir asok idő, mégsem próbálkozom a sorrenddel, inkbáb megosztom veletek ami eszembe jut, meg amiylen képeket találok.

Zsófi volt itt egyik hétvégén, ittunk koktélt, meg beszéltünk magyarul mindenki előtt, mert az jó.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(igen, magunkat fényképeztük, és kicsit sem volt ciki)

Aztán egy hétvégén, amit már régóta terveztem ellátogattam Carmenhez Günzburgba. De voltunk Krumbachban is a régi sulinál, tök jó volt, aki tudja miről beszélek. Alig emlékeztem rá, csak egykét fényképről derengett. Carmen a barátjávla lakik, aki tök jó fej. Wii játékoztunk náluk, tenisz meg bowling, egészen ügyes voltam benne, cska kicsit hülyének éreztam magam, hogy ott hajigálok valamit és közben egy bazinagy képernyőt bámulok. Van kép róla, de még nincs nekem (úgyis el fogom felejteni, úgyhogy tessék megpróbálni elképzelni) Aztán meg játszottunk olyat is, hogy meg kellett keresni valami kis dobozt valami lehetetlen helyen, és mi megkerestük. Sajnos elfelejtettem a játák nvevét, geovalami...na mindegy, az a lényeg, hogy Carmen barátja nagyon menő, szóval iphone-ja van, és azzal lehet ilyet játszani, hogy a navi-rendszer elvezet a dologhoz, és meg kell keresni, és meg kell tlaálni, és akkor fel kell írni a neved, és ki kell venni valamit a dobozból, és bele kell rakni valamit. A világon mindenhol el vannak rejtve ilyen izék, ő már belgrádban is talált. És közben lehet segítségeket kérni, hogy kicsi tkönnyebben megtaláld. Az elsőt, amit kerestünk, sehol sem leltük, de a másodikat igen, íme.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szombaton mentem, vasárnap meg haza is jöttem, mert nem akartam hiányozni a hétfői órákról (okooos). Vasárnap elmentünk kocsival Ulmba, bár már voltam, de azér tjó volt körülnézni. Csináltunk fényképet a steiffmacis kirakat előtt. Meg láttam egy szép, kedves ablakot, aztán meg jól lefényképeztem.

 

Azzzzztán...mi volt még. Volt még hétvége, focimeccses hétvége Stuttgartben. El kell hogy mondjam, igazán menőnek éreztem magam, hogy elejétől végéig megnézek egy focimeccset, ráadásul élőben. kicsit féltem, de es hat shcon spass gemacht, sok ember meg a sör, meg ilyesmi....azért nem leszek soha focirajongó. Persze jól indult az egész, mert miattam lekéstük a buszt, ennek örömére megettem egy banánt. utána meg más a 15eurós helyemről mosolygok.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NA. komolyan mondom nem bírom tovább. álmos vagyok, és vízszintet kívánok. Holnap teszek fel buliiis képeket, merthát az is volt ám, nem is rossz. És még hozzáveszem majd a most hétvégét, amit nem máshol, mint AUGSBURGBAN töltöttem. ahjjjjj..... a szívem csücske Sopron után, na majd holnap beszámolok.

küldjetek légyszi levelet, mindig üres a postaládám!!!!és látogassatok meg, mert csak akkor vagyok hajlandó rendet rakni, ha vendég jön!!!!(ez persze nem igaz)

puszik.

 

 

Szerző: csiguuu  2009.12.01. 22:57 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csigugmuendben.blog.hu/api/trackback/id/tr151567660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a kata 2010.01.24. 21:35:56

nem viszed túlzásba az írást, az biztos:)
süti beállítások módosítása